Ko se akumulator izprazni in je še v delujočem stanju, ga je mogoče rešiti s pomočjo drugega avtomobila in vžigalnih kablov. Zveni sicer lahko, ampak v resnici je vseeno treba vedeti nekaj malenkosti. Oba avtomobila morata biti popolnoma ugasnjena in noben električen porabnik ne sem biti prižgan. Tudi ključ ne sme biti v kontaktu. Ko so vžigalni kabli pravilno nameščeni, najprej zažene motor darovalec in šele nato tisti, ki ima izpraznjen akumulator, da se polnjenje lahko začne. Po tem, ko motor nekaj časa teče, je treba pred izkopom v okvarjenem vozilu prižgati enega od večjih porabnikov energije (luči, ogrevanje zadnjega stekla…), da se prepreči preobremenitev ob odstranitvi kablov. Po uspešnem zagonu mora biti motor prižgan vsaj pol ure in najbolje je, da opravite daljšo vožnjo, saj se bo tako akumulator najhitreje napolnil. Zveni sicer zelo lahko, ampak glede na količino detajlov se hitro lahko zgodi kakšna napaka in akumulator se ne bo napolnil.
Dandanes je zagotovo mnogo lažje priti do takšnih informacij, ker je internet skoraj povsod na voljo. S pa včasih ob takih temah vprašam, kako je bilo to videti včasih. Če se je komu to pripetilo čez dan, je še nekaka šlo. Ampak če se je to zgodilo sredi noči, je pa znalo biti kar avanturistično. Zaradi takšnih stvari sem zelo vesela, da imamo danes tehnologijo tako razvito. Čeprav bi vedno lahko bila še bolj razvita, je tudi danes marsikaj izjemno priročno. Če ne drugega lahko v najslabše primeru, pokličemo pooblaščeno osebo, ki se s tem ukvarja ali pa vleko, da ne obtičimo nekje, kjer bi bilo skrajno neugodno.
Ravno nekaj dni nazaj se je to pripetilo prijatelju, ker je pozabil ugasniti luči in je potem obtičal v najeti pisarni, ker nihče prej, kot v nekaj urah ni utegnil do njega. Šele pozno zvečer je lahko akumulator napolnil in se odpravil domov.